Thursday, March 11, 2010

TIDAK !!!!.......

GOSHH esok hari yang akan tiba..betol ke???
esok aq kena la jejak kaki ke skola lame ku..huhu
welkem bex 2 skol
arghh..skola!! skola!! skola!!
skola tu ta kisah lagi..yang dikisah kan bnde yang nak kena diterima esok
hakikat yg manis terpakse jadi pahit..
knape mesti kena amek result..ta payah kan bgus
qall je bg taw dapat bape..kan senang..haha
tade sape pun taw.. (''.)
ni dah la lepas dapat result kena plak dtg kije..pastu nty
belum sempat aq jejak kaki kompem da kena terjah ngan dorg
makkkk !!!! ta sanggup aq nak ckp kat dorg..
save bajet weyh..jumpe dorg abes la pokai dwet gaji aq..hahaha
sdare mare lagi..pkrje2 lagi..adushh
duit ku melayang r.. :D
dah la tamau melalut ar memalam ni
ta lena tido dbuat ny
wish me luck ukeyh..
..salam..
terima kasih ibu!! terima kash ayah!! terima kasih guru2!! terima kasih kerana mendidik dan mengajarku..andaikan ini takdir aq..aq terima dgn redha..keputusan yg aq terima sudah ckup utk aq hargai atas jase dan pngorbanan kamu!!!
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut