Friday, November 5, 2010

banjir di tempat sy belajar (--ALOR SETAR--)

macam tak percaya
depan mata aq sendiri alami banjir
selalu sikit2 je n tgk pun lam telibisyen kat umah je pown
skang aq sendiri yg alami masalah banjir
tapi...
syukur alhamdulillah asrama aq buat masa ni tak alami banjir
juz kami tak mandi je
sebab ketiadaan air
dorg3 tu kate empangan tgh dicuci
kowt la..aq pown tataw
--

--

--

--

--
(4 NOVEMBER 2010--exam paper IT)


--ni yg terjadi di aspuri kami..terpaksa berebut nak air..hehe--

--dlm kreta Miza, perjalanan aq lepas balik dari exam IT..berhajat nak mandi air terjun Titi Hayun..(air di jalan raya)--




syukur lagi waktu aq mndi kat air terjun takde apa2 pown yg berlaku..Thanx to God dapat jugak kami mndi
seharian tak mandi memang merimaskan badan..huhu

(harini 5 NOV 2010)
Allah mmg maha adil..
tiba2 air dekat paip luar rumah (hostel) ni klua sikit2
apa lagi baldi pown jadi mgse menanggung berat yg bakal dipikul
yea!! yea!! air dah ada sikit...Terima Kasih Ya Allah...........
baju yg bertimbun pown kami dah cuci
air pown dpt la tadah sikit utk mandi harini
lega ny dapat mndi......

(sori guyz pinjam gamba 1 ni je keyh...lain2 aq tak tunjuk...bahaya...ngee)

notakakikukaku : buat teman2 ku mangsa banjir yg tinggal di luar asrama...aq turut simpati buat korunk...harap korunk tabahkan hati..ni la dinamakan ujian dr yg atas...banyak2kan berdoa n bersabar k...
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut