Thursday, April 11, 2013

Cik Kriss sakit lagi


“adik, moto adik moto Kriss kan?”

“ha ya. .”

“tayar moto adik takdak angin tuh , rapat habis”

“hah? “ *terkejut

Dgn perasaan yg kosong aku buat blur depan lappy aku lepas akak cleaner tu naik atas nak bgtau aku pasal taya kereta moto pancit .

sebelum ni taya moto depan pecah . soulmate dgn baik hati dah tolong bawak hantar kedai . terima kasih soulmate . tapi lepas saja taya moto depan settle start dari haritu aku nak pegi keje mmg ta sedap hati . dalam hati ni mmg dah nak ckp dah .

'tayar ni gelong kenapa? ke firasat aku ja'

so dgn slumber 2 hari aku pergi keje dlm keadaan moto yang bergoyang-goyang . gayat ? mmg rasa . tapi buat tak tahu ja . HUHU!

“azie? Macam mana kita nak balik ni? Hmm”

Dgn kaki yg terasa sakit entah apa nama jenis penyakit tataw la buatkan kaki aku jalan terhenjot-henjot , gagah jugakkanlah naik lif turun p tgk jadi macam mana . .

“mana moto aku?” *mata berair dah
Bukannya menangis ke apa. Tapi sebab aku rasa mata aku kabur rabun sekejap . HUHU!

“lepernye taya. . .”

pacek Google

Err nasib baik tak teruk mana sgt . akak cleaner tu ckp mcm dah pecah teruk . . hmm sedihnya tgk keadaan taya moto . macam mana gambaq macam tu la keadaan Cik Kriss saya . hmm

Beza nye taya moto aku dgn taya moto kiri kanan , taya moto aku paling menyerlah . HAHA!


Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut