Thursday, April 22, 2010

aku lah c gagah!!!



tepat jam 18:12pm aq kelua rumah
tipu je jam setepat tu
aq pun tataw kul bape..ahah
aq klua sebb nak g tlong mak
waww pokok betik la
kenapa??
sudah tumbang kat atas tar yg baru buat pagi tadi..hahah
suda comot ma tar tu..ta cantik da!!
mana tak ny anyah dah tumbangkan atas tar tu..ngee3!!!
kesian mak..huhu
waw klihatan macam aq sorg diri je
owhh rupa nya aq lah c gagah perkasa nak dbandingkan sape2
haha perasan kowt :D
yela sebab tangan aq yg lemah ni mengagkat batang pokok tu
ulang alik 50lgkh nak buang buah yg bertimbun lagi
hah baju??
kenapa??
kne getah kut..!!!hehe bukan la
tgn yg kena la getah tu
gatal nya~~
tp dah uke lepas basuh ngan sabun tadi..hehe
neway kalau tiada la saia yg bantu
siapa la lagi yg buleyh tolong
bia kite belajar mgangkat yg berat dr kecil
besa2 kite boleyh jdi yg terkuat
wee~~~puyo..haha
|bye|
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut