Thursday, April 22, 2010

kasih saia pada sang lelaki

awak saia nak berbicara ni, awak dengar tak saia ni??

awak sayang ke saia lagi??
kalau saia tinggalkan awak sekarang ni awak mesti tak tau kan..
kalau saia sakit kat sini awak mesti tak tau juga..
kalau saia dah pergi jauh pun belum tentu awak tau..

awak sayang ke saia lagi??
tapi kenapa awak dah tak seperti dulu..
tapi kenapa awak dah tak gembira spt dulu..
tapi kenapa awak cuba menjauhi saia..

awak sayang ke saia lagi??
saia sedih kalau tau awak jd mcm ni..
saia sedih bila saia diabaikan..
saia sedih awak berubah sedemikian..

awak sayang ke saia lagi??
saia dah binggung dgn persaan sendri..
saia dah tak tau saia buat apa sampai jdi sbgini..
saia dah buntu bila fikir banyak kali..

awak tau saia sayang awak??
selamanya!!

awak boleh janji berubah demi saia??
awak boleh janji akan setia dgn saia??
awak boleh janji yang awak taknak jd sbgini??

boleh awak janji pada saia??

| sang pencinta |
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut