Friday, May 7, 2010

ais kacang


credits to mak anjang:
pinjam gamba taw :D


nak berpot pet!! pot pet!! sebentar..huwaww menawan tak yg kat atas ni??foe me menawan sgt..bukan apa..dah sampai tahap gaban dah ni..gila punya tahap dah ni lama sgt tak menjamu selera ais kacang weyh..

credit to mak anjang tersayang: tunjuk lagi gamba ni dlm pesbuk aye..kan dah tersekat otak ni..haha

neway bg sesiapa punya tempat menarik ade ais kacang yang sesedap ni bawak2 ler singgah..teringin punya teringin la nak menjamahnya..
nak2 lagi!!(kjap2 nak bayang dulu).. makan time cuaca yg tgh panas2..fuhh!!melelehh!!!
hishh memang sedap arh makan reramai kan..haha

p/s: owh lupa sbnarnya dlm bape minggu lepas ada jugak aq makan ais kacang..tp bukan ais kacang camni..nikmat nye berbeza sgt..hoho..kalau la dapat yg mcm ni..dlm ketegori puas jugak lah aq menjamu slera nye..huhu
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut