Monday, May 24, 2010

apa nak jadi la...


alhamdulillah!!! mao pown modem ni....menunggu dgn penuh tak sabar2 ny...naseb la mao...
thanx 2 abg nizam coz dah tolong baiki kan pe masalah ny....(betul ke name mu nizam?)
ahakz jnji ade nama gak kan...neway thanx la yer...pasni buleyh un9!! un9 balik b4 dah nak berangkat ke kedah
dapat la aq nak lepas windu kat pc plus tenet plus pesbuk plus beloger plus mespes dan bagai la plus ny....
weee pasni abis la ko..24/7 aq ngadap bende alah ni....teruk la lagi kena mara pasni(shhhh!!!:D)
sedgkan modem ni elok je td trus aq un9 pesbuk ng mende alah ni..huhu....selama ni kai broadband jep
punye lah slow kjap gerak...kjap mampus...kjap gerak...kjap mampus tgh jalan
tak ke tnsion dbuatnya...adesss
takpe la memandangkan modem pown dah sehat...kna la pndai2 jage pulak pasni....
jangan la ko meragam lagi yer :D Print this post

2 comments:

-wAn- said...

ap aq nk komen nie???
xtau..haha

honeyDEW said...

hahaha....ape punye org la kao ni wan

Post a Comment

pengikut