Saturday, May 22, 2010

di mana sebenarnya ketenangan???


tahniah!! tahniah!! tahniah to shahir sebab menang konsert Akademi Fantasia 8 (AF8)
huhu aq sokong jep lebeyh...undi2 ni mintak ampun mintak maap la..saia jimat kredit...gagagag!!!

ouh ye tersalah topik plak aq skang ni.....(kembali) erm penah tak korunk rasa stress yg teramat sgt la stress ny..???nak2 lagi ade je sesuatu perkara yg buat kan kite rase tak ske dan menyampah skali.....yup dah aq yg tulis pasal ni sah2 la aq skang tgh alami kan..huhu...sgt la tertekan akhir2 ni..bukan setakat akhir2 ni....dah emg jadi kebiasaan aq akan jadi stress....susah nak control perasaan sendiri....dono y??? adakah korunk tau sebab musabab ny???

bila stress mula la susah nak pejam mata....nak buat keje pown susah....bile suh buat keje lagi la susah.....rase berat macam kene hempap batu je aty aq nieh....haihh(mengeluh sekejap)

ha paling aq bengang kan skang ni hehe.....modem lama aq plak rosak...MasyaAllah sakit ny jiwe dah kua dwet beratus2 beli baru pown maseh tamau!!! Kenapa Modem???Kenapa Mesti Jadi???
bagi aq skang ni tenet la segala2 peneman tuk hilangkan stress...tapi nak wat cane kalau kawan baik aq pown saket kan....sape je nak teman aq skang ni.....nak harapkan c broadband ni???hurm alamatnya esok la bru aq dpat tgu pemprossesan ny...

paling aq bengang bila aq taleyh control feeling sndri....sampaikan mak aq ckp je aq mule tarik muke....mule rase macam ade setan je ganggu aq...rase macam sgt2 la mlas plus geram dgn diri sendiri...kenapa lah dgn aq ni...

maybe la sebab aq tade kawan yg buat aq stress sgt ni????kenapa bende lain lagi penting???kan perasaan seorang ibu tu lagi penting dr perkara lain???bodohny la aq ni kan...haihhh(mengeluh lagi la ko ain)

apa2 pown lepas ni dah nak sambung study....maseh berkesempatan ke aq nak on9????hurm kemungkinan YA dan kemungkinan TIDAK....huwaaaaa (T_T)

Ya Allah, dimana sebenarny harus aq mencari ketenangan...........????
| aku runsing |
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut