Thursday, May 13, 2010

abah mana???


abah maafkan org sebab terlalu lah hipokrit kan..hanya mampu menaburkan kate2 dekat belog saja....tak pernah nak bersuara dgn terus terang dihadapan

abah!! terima kasih la sebab abah dah beli cadar ni..org ske sgt abah..siyes tak tipu abah cadar ni canteq, lembut...tido lena taw baring atas dy .....tak caye tanya Ana(adeq sdare) smpai kan dy yg ta penah tdo lam blik org terus dy nak tdo skali ritu..huhu

abah!! abah keje kat kelantan jaooo sgt dari kami....abah taw tak kami rindoo abah ni....pulang cepat2 taw..

abah!! kan baru2 ni kite sembang kat fon....rindu sgt bile dgr suara mu yg semakin hari semakin meningkat usia mu....but u're still young lah foe me.. >_<

abah!! lepasni org dah nak sambung blaja....org hanya taw habis kan dwet je kan.....always susahkan mak abah..teruk kan....since dri dlu lagi kan??

abah!! anak abah boros taw..sbulan skali or kdg2 tu 2kali sbulan org tgk wyg dgn kawan org....pastu shopping2.....bazir lagi je kan org ni...??hehe (prempuan kowt ske sgt lah boros...upsss jgn pasan laki pown boros gak keyh...terutama laki muda...lalalala)

abah!! hurmmm balik la cepat...ain rindu abah...abah!!ain gelisah jugak ni banyak hal tak sttle lagi...org pown ta buat medical check up lagi....mak kate result dy lmbt klua..nty lgi lmbt lagi susah kan

so abah!! balik la cepat...org rindu abah ni....huwaaa (T_T) abah balik la cepat!!!!
| semoga abah cepat2 pulang |
Print this post

2 comments:

Mr Rulez said...

baca entry nie terus rindu dekat ayah aku..wpun, ayah tak penah beli cadar cam 2..tp serius mmg rindu dekat ayah..

nak gak ayah cepat2 dtg cni..windu dekat ayah..hehe

honeyDEW said...

huhu..yeke
cepat2 la pacek balik yer
ade org tgh rindu ni
:D

Post a Comment

pengikut