Thursday, May 13, 2010

adamaya


dah habis erk cite ni.....??huwahaha tak senunuh aq nak tanya lagi....hurm ni smua gara2 kao la
aq benci kao!! benci!!benci!!benci!!benci!! da, ckup....ade lagi.. benci kao!! haha dah3 tak benci da
kesian pesbuk n belog aq kena mara....yla addicted sgt dekat 'mereka' sampai aq tak seda jam dah kul 7 tadi

huwaaa melepas 1/2 jam cite tu..adesss..dah la bape kali miss..smua gare2 layan pesbuk la ni....sape lah yg gatay sgt cipta pesbuk ni????? kan penangan ny dapat kat aq towh....(salah aq gak kan spe suh melayan nafsu sendri...upsss nafsu ketagih on9 la)

start kul7 aq bia kan pesbuk ngn belog terabai (lepas tanggungjawab sekejap je) ......aq angkat kaki melangkah terus menuju ke hadapan tv (cewahhh gramatis sgt kowt)..time 2 wat la muke seposen kowt bile tgk je skrin tb c Dani mintak maaf kat Maya..adess ni sume salah pesbuk ng belog dah terlepas ape terjadi sblum towh..huwaaaa (T_T) (erh kne marah lagi dorg kan??)

tade la aq tak marah korunk la..aq marah diri aq sebb ketagih sgt....hahah
takpe la jugak sekurg2 ny aq dpt tgk pghujung .....hahahahah kesian Dani dah gila lam tu kowt...haihhh pape lah kao malas nak ckp sal ni da..nak tuka topik kat page baru
| bye |
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut