Thursday, May 13, 2010

kenapa orang selalu sangat suka marah??


same wif me lah!! harini rasa macam nak gado dgn modem ni jep huh..mao je nak campak longkang kecik kat lua tuh..belum rase lagi nak kene buang lam sungai pan rumah tuh (erh2 terlepas lak ade sungai..huhu)

hurm satu jep care aq nieh nak tenangkan aty (aicehh cam lam aty ade taman jep kan :D)
senang sgt je sape2 yg jd kawan aq juz bawak je aq g jalan2..haha (ase ny tade motif aq nak tulis ni)
care aq sendiri la law aq nak tenangkan aty aq..aq akan amek sehelai, dua helai, tige helai (arghh susah sgt nak taip berhelai2 jugak la kiraan ny) aq conteng ketas tuh..salah!! sebenar ny aq lukis atas ketas tu lah..huhu..ni satu 'pekerjaan' aq mengisi mase lapang yg ske sgt aq bazirkan (haihh bazirnya) disebabkan aq bazir ketas A4 kat umah ni la aq kelam kabut nak print macam2 ta dapat (hah padan muke ko buang ketas ag)hehe

aq lukis2 aq koyak aq buang!! lukis lagi pastu buang lagi( bazir lagi tak??).. ya!! bazir sanad2 lah kan..monggok je ase ny kowt diri (wahh rendah diri lak..haha)

apa2 pown aq tetap puas bile aq buang kan masalah yg aq geram tuh atas kertas walopun ia ny satu pembaziran kata org la kan..kate aq TAK je..haha..tapi aq tak luka kan sesape kan..aq luke kan mata pensel je pai nanges guling dy tahan saket (mane de !!mane de!! ko tipu kowt ni)
pape pown kalau korunk yg tgh bace or ape2 lah korunk buat kat belog aq or org len kalau tak puas aty pegi la conteng kertas (maaf aq melukis yer . MELUKIS !!(wahh cam canteq sgt jep lah,buwuk jugak jd ny)) jgn lepaskan kemarahan kat aty tu pd org2 terdekat or org2 yg dtg dekat..saket dorg nty..

wahh padahal aq nak cite aq bengang ngan modem aq je..melalut lak nasihat bagai..hahah (walaahh baik jep gaye..gagaga)

oklah nak pasang perangkap supaya nyamuk mati
hapuskan Nyamuk cegah Denggi (pulak ape bende lah lagi ni)
| syg Modem saia |
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut