Wednesday, May 26, 2010

bermain dgn kasut

ketam masak rendang makan bersama nasi goreng plus gulai taucuu . tak penah pown aq makan yg rendang2 ni dgn ketam..salu ayam tak pown daging je..huhu
tapi bile tgk ketam tu selera pown dtg la macam nak makan sume je (tamak je rupenya)
bile masuk je mulut baru prsan bibir pecah...saket nye aih...
makan satu pinggan yg pertama ..nasi goreng je abes (nasi pown tak smpai satu pinggan)
tetibe terasa macam nak tambah je lagi nasi goreng tu (macam sedap je . tambah la tuk kedua kali ny)
upss kali ni memang la taleyh tahan...ketam pown tolak tepi (maksudnya aq dah buang la tu)...bunyi cam bazir je tapi emg bazir pown..huhu (saket mulut weyh mana tahan nak makan bnyak...kalau isi dy senang kua tape gak)


erhhh nape dgn tajuk atas tu? rase nya aq nak cakap sal lain kowt tadi...tinggal la ko ketam sebuk jep (kecewa je bunyi)

hurm as a girl selalu ny mata mesti rambang tgk barang or mende2 alah yg canteq belake kan???mesti ase nak bazir tuk beli je mende2 alah tu (tapi malang dwet salu je terpkse kire 4-500kali)
yela!! aq pown girl jugak ler..tapi skang aq dah ta mcm dlu...dah tak pndai nak beli barang tuk diri sndri...nak kena harapkan org tengah jugak pilihkan..haha (malu2)
sy simple je org ny...tade la nak bergaye2 mcm artis popular lua sane tu..tak . tak .
bende paling lemah aq nak cari ialah bende yg sering org pkai takut kang tak pakai kate kaki ayam lak (dah busuk lak bau ny lau pijak najis c ayam towh)...errr (geli2) (^_^")
memandangkan tadi tak berape la puas lepak kat skola jumpe member2 lame b4 berangkat ke utara sana..aq, Ct, Ayu ng Fina pown gerak la nak g jengjalan kunun (yela barang aq satu pown tade nak dreadykan lagi nieh)
sampai je kat Ayer Tawar yg kurang buh garamplusgula tu aq pown cadang nak cari la cik sipe dgn cik kasuthuh sape suggest kasut ni kat aq...? Ayu la ni...aq dah pesan

"tolong aq cri sipepluskasut weyh...tapi berSYARAT: jgn cari saia kasut prempuan ukeyh :D"
tige2 umat ni bising bile dgr aq ckp cantu (ape ta dgr ka apa aq ckp tadi?)

"CARI KAN AKU KASUT BUKAN ALA2 PONPUAN LEYH TAK??"
" ko ni bukan ponpuan ke ain takan ko niiiii...(sekerat je c Ayu ni pown)"
" hape ang ingt aq laki ke??hahah "

last2 smua runsing ditambahkan rase malas ny nak carikan kasut yg satu tu je tuk aq...tade sape pown jumpe...kasut yg atas ni pown sbna ny ukan plihan aq..plihan c Ayu...
utk mu Ayu aq arap kasut ni bukan kali yg ke seratusduapuluh yg putus keyh...gagagag

tapi satu lagi tak jumpa~ cik kasut...sebab ase cam badan ta sehat (dan2 ta sehat pown)..ape lagi balik la dgn jiwe kosong....sipe atas ni jla mampu aq godek2 kat satu persatu kedai (sampai akaq yg jage bagian2 kasut sume ase nak maraplushentam aq tadi..haha)...jadila...kasut ponpuan pown ponpuan la...putus jugak len ari ukan salah aq kowt..hehe
Print this post

1 comment:

-wAn- said...

plik2 entry ko...ha3

my new entry > bukan semua jpj jahat
komen2~

Post a Comment

pengikut