Thursday, May 27, 2010

selalu perasan !

maseh tak faham dan tertanye tanye dgn dunia skang...kenapa mesti kena ade org yg berlagak dan perasan dy terhebat?
perlu ke sesorg tu belagak tuk buktikan diri dy terbagus? tak perlu kowt kan? kalau betul dy terbagus biar la org sendiri nampak bagus sgtnya diri dy tu...ni tak, nak jugak menunjuk nunjuk kelebihan dy...sedangkan kekurangan dlm diri tu kan ada...so tak payah la berlagak sgt...lagi buat org menyampah kowt ade la kan?

so sedar2 la sape rase diri dy dah terlebeyh bagus sgt selama harini..jgn hanya tau cari kelemahan org lain sedangkan kelemahan sendiri tanak tunjuk pulak.... jgn lak terasa ap aq ckp...pandangan aq je...law betul pown so berubah la yer...sebab aq pown dah bnyak kali berjumpa dgn manusia yg macam ni...so tanak la jumpe lagi lepasni.......... Print this post

1 comment:

-wAn- said...

ko bngang kt sape nie????????
len x tlis nme skli tau.
bau besh bace..

Post a Comment

pengikut