Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 16, 2013

Gwiyomi ganggu fikiran aku


Gwiyomi. .arghhh . . . gila comel baq hang . . . semua punca dari soulmate sebab bagi link tu dekat mesej fesbuk aku. . .gara-gara tu jugak aku dgn ofismate aku, Anna . . . tudia ofismate baq hang . . macam keje tetap dah . . padahal baru melangkah alam praktikal. .tu pun tinggal dalam beberapa hari ja lagi . . lepas tu ofis ni akan senyap tanpa kami *perasan*. . .ok fullstop ! tersalah cerita dah sekarang ni. . hehe

Balik pada Gwiyomi tadi. . .aku rasa ramai dah pun tahu dan aku, baru semalam ni tahu . ketinggalan ka atau still fresh lagi agaknya ha? HUHU!





Comel kan? Aku ada usha hat lain jugak tade la best sgt. .hat dia jugak aku ulang doploh kali. .pandai soulmate usha awex kan? Yang comel2 ja dia cari. . . . haishh . . .

Dan disebabkan soulmate dah bagi hat ni. . .aku terpaksa try jugak cara dia buat, tapi takdak la sampai nak upload video . . gambaq pun tak dak . . HAHA!

Dah alang-alang ramai yg buat aku pun nak jugak try. . .kekekeke * gelak tutup mulut sambil paling muka ke kanan*

Aku agak dah tujuan soulmate bagi link video tu dekat aku. .dah sah && dah confirm memang dia nak suruh aku buat sama . . gila kau . . kalau buat dalam video tu memang tak la . . tu pun aku ada la buat sikit-sikit step depan dia . malu ~~! *merah pipipau aku



nah ambik kat korang , hafal la step-step dia . . . . . tapi bagi aku better tayah la nak ikut sgt . . korang pi khatam Quran dah buat mak abah korang bangga . . confirm derang kata . . sejuk perut aku mengandung kan dia . . . :D

Salam, Adios



Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut