Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 16, 2013

gambar passport


Aku cukup tekanan bila tgk fesbuk suka duk upgrade sana upgrade sini. . .semak mata ja. . .dah la mata pun suka buat-buat kabur tak nampak gituh. . .

Dalam tekanan pun ada kesabaran lagi. .HEHE~! sabaq ain

Ok, salah topik. .la ni aku juz. . . ok, CUMA nak tunjuk hasil airtangan masakan aku harini. . . tudiennn. . .MASAK ka kat opis gini? Jemmm~~!!

Tak tak tak ! aku muka penipu kata soulmate haritu la . . HAHA! Gamak sangat beliau tu kan . . fullstop ~!


..
..
..
..
...
...
...
...
....
....
....
....




Tada~~



HAHAHAH~! Aku sendiri nak gelak. .macam mana? Haishh. . . .first time aku edit gambar aku guna photoshop . . . MasyaAllah aku tak tahu apa yg jadi. .antara ok dengan tidak . . memang tidak la. . lighting langsung tak mengangumkan mata. . .kita ni mana ade diselar (DSLR) *ayat soulmate* . kekeke

Duduk ofiz ni mmg macam-macam perangai boleh jadi. . .rasukan apa pun tak tahu. . . Salam J


Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut