Wednesday, April 10, 2013

Mamat yang berwajah JAMBU ada dalam hati aku ? hmm


Damnn sakai . . aku paling tak suka tgk laki muka JAMBU BATU . . . paling contoh aku nak gitaw . . tayah gitaw la . . satg sume sembur aku . . HAHA! Yg penting maksud aku retiss la . . .  tapi untuk hat ni aku suka pulak tgk . HAHA ! . .

Agak2 soulmate jelez tak ? ehekk

Soulmate tayah nak jeles la , soulmate pun banyak suka kat retiss pompuan giteww . aku pun nak jugak . HAHA ! (demand kao)




















Gusttavo Lima . perghh kao memang comel piang baq hg . . tapi kalau berjambang . aku terus reject . sori ==’ . . HAHA !


-------------> 

soulmate berjambang pun aku dah bebel , ni kan hg . HEHE!

Aq tak kenai pun dia ni sapa . tapi aku bley bg sikit bio tentang beliau . .hal2 lain Google sendiri

BornSeptember 3, 1989 (age 23), 

NationalityBrazilian

Full name: Nivaldo Batista Lima







Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut