Wednesday, April 10, 2013

Soulmate marah aku ?


Soulmate aku marah aku? Why? (damnn speaking pulak dahhh ==’)

Soulmate tengking aku, tak pernah lagi aku tgk soulmate macam tu. Siyezly takut . . soulmate kena rasuk mungkin . hmm . yang aku tau menangis ! menangis ! menangis ! . apa kes nak menangis sgt tah . . dah soulmate tak mau kat aku , lepaskan jela . .

Lepaskan? Hmm mudahnya ungkapan lepaskan . . (sedih sekejap)

Tiba2 je ada sorang pompuan yg siyezly aku kenal sgt pompuan tu , dia call soulmate . HATI ? jgn ckp beb , membara bagai . . . . . bagai . . err . . . .(pikir sat) . . . lava hat gunung berapi nak meletup tu kut . . . hmm . untuk kesekian kali aku menangis , sebab soulmate jawab call pompuan yg aku betul2 kenal tu mesra sgt . bukan sgt dah . sah gila sgt mesra diorang .

At last aku mengalah selepas lama aku pertahankan hubungan &&& rasa sakit yg ditanggung dalam hati . . Ya Allah adakah ini pengakhiran bagi sebuah perhubungan yg terjalin . .

4.00 pagi aku terjaga dari lena yg tah lena ka dak . .

MIMPI?




 Err . . ye aku bermimpi sahaja . . Alhamdulillah juz mimpi yang menggangu . harap bukan kenyataan . . sumpah aku sedih tapi tak tahu nak kata apa . juz Tuhan ja yg tau . .

Mimpi oi . . hehe . tak pasal2 aku bangun pagi nak pegi keje lambat . . gara2 sambung  tido pukul 4 pagi.
5.30 pagi terjaga lagi . aku hantar mesej gini kat soulmate

                                [   :’(   :’(    :’(   ]

Sweet tak ? HAHA . k Assalamualaikum

notakaki :: aku dah kembali ke alam blogger . . terima kasih :D


Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut