Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 13, 2014

dalam sangat kut . .

Percaya atau tak ? Inilah aku .

Aku memang takut dgn air yg ta nampak dasar . Kalau warna air tu gelap aku dah bayang macam2 dalam dia . Hahaha . Memalukan sungguh jadi pempuan pun!!

Nak tanak dulu aku dah alami . Dulu aku pernah lemas dekat air terjun Manung, Perak . Manung kat mana? Uncle gugel boleh jawabkan . Haha

Time tu aku bebudak lagi . Tahap hingusan lampau2 la jugak . Kawan2 tempat kerja mak aku ada buat family day dekat air terjun tu . Dengar air terjun aku la paling tergedik2. . .at last lemas sebab main sorang2 . Haha .

Percaya tak?  Aku lemas tade sorang pun tau sebab aku timbul balik then naik senyap2 . Haha . Tak gila ka camtu . Mak aku sampai skang pun tataw . Kehkehkeh

Start dari tu aku trauma dgn air . Kalau org ajak mandi tempat yg dlm skit. . . . .

"Ko turun dulu. . . ."

Padahal nak tgk kedalaman ja . Wakakak

Macam dalam gambaq ni . Hahaha



Aku suh mak sedara dgn sepupu aku turun dulu . Kehkehkeh
Kbyep. Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut