Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 12, 2014

syed . kau apahal??

Sebab tu jgn mula . Bila dah mula . Keja nak menaippp je la .

Yela! Law nak ikutkan hari2 nak taip . Hari2 nak stori . Mana taknya . Dalam satu hari mesti ada 2,3 cerita nak dceritakan . Tapi aku ni PEMALAS .

Macam hari ni . Err hari ni . . . Ha hari ni bz sgt buat esaimen dgn kawan2 . Takpe la aku dah siap time aku balik kampung minggu lepas . Tp ada esaimen lain yg beratur ni tak mampu nak buat . Tak reti r bab2 sejarah . Nak2 lagi cerita tentang rusuhan kaum kampung medan . Bukannya ada crta tepat . Law google macam2 jenis crita kluar . Mana nak paham yg betul2 storinya . Haihhh . . Bebel lebaqqq ngat aeh .


Tgk laptop ja menung . Acaner nak berjaya ni . . ?  Hmm

Tapi ada satu yg syok sgt . Dalam duk menung ada bulan jatuh ke riba . Soulmate antaq tomyam homemade kat aku dgn kengkawan rumah . Masam sikit tapi perghh . . Nanges aku laki pro memasak . Penat ja aku bagi resepi . Resepi aku bg simple gila sebb takut dia tak paham . Tapinyaaaa . .


Dia punya tomyam lagi power . . Cehhh . . *dalam jelez ada terselit kagum.hahaha*

Tapi tapi tapi . Ada satu yg dia buat aku tersenyum tapi nak tumbuk pun ada . Malam ni aku taktau dia dapat mimpi apa tetiba duk puji aku . Aku ni ibarat cakap dgn tunggui kayu . Cakap sengsorang skali pandang muka dia . Duk trmenung sorang dgn kerang busuk dia .

Malas tulis . Bekpi ! Haha .

Sebab dia jenis yg susah puji . Ada masa2 dia nampak aku lain baru dia puji . Tu perangai dia . Tapi teruk lagi aku jenis langsung tak memuji . Law dia tanya aku , dia hensem tak . .

"tak langsung"

Pesen aku memang gituh . Hahaha . Tang mana dia nampak aku macam dia cakap tu tah la . Maybe sebab dah lama tak jumpa kuttt . Kut la . Huhu .

Kbye . Terima kasih tomyam .

Notakaki:: law tak suka mohon jgn baca . Belog ni belog saya . Stori saya . Terima kasih yaa . . ^_^ Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut