Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 11, 2014

ada orang cerita pasal aku kat blog !

Assalamualaikum . Lamanya aku tak update belog ni . Tapi sejak2 aku terjumpa & terbaca pulak lagi tu tentang someone duk stori pasal aku dekat belog dia , macam terdetik pulak hati aku nak menaip semula .

Semalam satu hari aku moody tanpa sebab .

Ok!

Ada dalam 3,4 cerita kisah aku yg dia karang . Banyaknya lebih pada , kurang senang dgn aku . TAPI xpe . Sapa la aku nak perfect kt mata manusia apatah lagi Allah .

Dia yg aku kenal mmg garang tapi cun . Bukan nak membodek , itu la kenyataan . Btw , selama aku kenal dia , jarang skali dia nak sembang dgn aku . Terlalu jarang smpai aku kena tgur dia dulu . Sebab aku paling tak ske kalau dduk skali tapi tak bertegur sape . Tu prinsip aku . Memandangkan dia mcm xnak respon bnyak sgt . Aku pun senyap la sama . Haihh .

Tapi sapa sangka dlm senyap pun dia ada msukkan cerita aku dlm belog dia . Tiap kali baca jantung aku jgn ckp la . Laju kemain . Yela sebab orang duk cakap pasal kita . Suka tak suka kena telan je .

Apa pun , terima kasih . Cuma nak cakap ja . Selama ni aku tak penah dapat satu mimpi mcm ni . Mimpi aku . . . Ada dia . Ya! Memang ada dia . Tapi dia yg aku kenal dlm mimpi tu tak sama . Dia mesra sgt dgn aku mcm anggap aku kawan2 rapat dia . Sumpah aku ckp mimpi tu buat aku terharu . Maybe dah lama aku teringin nak dia anggap aku mcm kawan2 dia walaupun aku lebih tua dr dia . Tu je yg selalu aku harap . At least tiap kali aku dtg rumah dia . Aku ada teman nak berbual .

Ya! Itu je aku harap .

Aku bukan sesiapa nak mgharap lebih . Cuma kasih sayang dari family tu dgn family aku .

Itu sudah cukup!



Notakaki:: maaf sebab terjumpa belog M*** Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut