Friday, September 20, 2013

awat yg setia sgt tak tauu ~~

Assalamualaikum, ok seperti yg aku janjikan sebelum ni, aku akan cerita mengenai . . jap jap jap

ok, cari idea sekejap . :')

yelah yelah, aku cerita . betapa setianya aku dengan . . . . dengan . .

KPTM ! . yeayyy .

ok tak habis lagi, KPTMKL kat Cheras lah .

setia? biaq la aku nak setia lagu mana pun . sebab dulu aku salah sorang student dari KPTM jgak . tapi kat Alor Setar, masih hingus2an ambik Diploma dulu . HAHA . hingusan sangat jahh .

Apa ? oww . . Kolej Poly-Tech Mara lah . kita tak pandai nak masuk U ni bagai . dan satu lagi , sebabb kita ni dalam peratusan 50-50 . so memandangkan jangka masa kehidupan ku di sana pendek , pendek tak pendek 3 taun jugak la kn , nak dibandingkan tempat lain kebanyakkan ny 4 tahun plus plus , aku bukan la org yg sudi selama itu . hahaha . gulpp~ sadisnya ayat .

sebenaqnya takdak mood nak ceghita panjang . bila duk tgk beg baju apa bagai bertimbun mengalahkan pelarian nak cari tempat untuk menetap . macam tu lah aku . . :')

kalau nak ikutkan satu kereta tu belum tentu muat barang aku . sumpah! aku tak bohong . mana kan tidak, waktu diploma dulu aku kumpui punya kumpui barang aku baq ang . bila nak jejak kaki ke alam ijazah . haaa tudiaaa la . tataw nak susun atuq lagu mana dah . susun hat ni , hat tu tertungging . ok cukup cukup . sgt tak logik . =(

In Shaa Allah kalau di sana aku dibekalkan internet yg . org kata perghh superb walah *sambil  kiss ibu jari n jari telunjuk alah2 lam iklan giteww* . aku sembang lain pulak . HAHA

k Assalamualaikum .

nah aku cop kat dahi korang

:: maaf ayat yg tah apa2 . sepatutnya bukan time dia la nak wat ceghita la ni .




Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut