Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, September 8, 2013

merindui sahabat di dalam hati :')

kejap!

tetiba bertakung aiq mata pulak . srehhh~~

kasi lap sat nah . HAHA :')

+++++++++++++++++++++++++++++++++

okey dah . :)

tadi aku terjumpaq note yg pernah aku taipkan khas untuk kawan2 aku yg nun jauh di Kedah sana.

so aku jumpaq ni sekali


tiap kali tgk mesti rindu bertandang lagi. entah kenapa, yg pasti dorg ni la sahabat sejati yg dirindui . hehek .
lepas ni dah nak sambung belajar.

 belajar kat mana? nanti aku cerita . ngee

kalau depa ni mengerti sumpah aku tak tipu, aku rindu depa sungguh2 hati ni . kat rumah ni tade sape nak teman aku gelak ketawa . kalau aku duduk ngan depa lagi

kompem muka aku la yg suke semak kat bilik bawah

*bilik - nisah, ecah, nadiah*

satu2nya bilik yg kecik molek tp jd port gelak tawa terburai2 kami semua .

satu hari nanti , aku harap jumpa ampa lagi . tak kesah la ampa dah jadi apa? yg penting aku tetap doakan ampa suma berjaya .

kita tetap kawan sampai bila2 . In Sha Allah Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut