Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 6, 2013

baguslah perangai mcm tu, jgn sampai aku sembelih bagi cina lunch!

Salam, wargghhhh lamanya. Lamanya. Lamanyaaaaaaaaaa aku tak hupdate berita sensasi. Sensasi gituh hahh

Assalamualaikum n selamat pagi, pagi coz aku taip mende ni pepagi buta

2.40am

Aku masih belum dapat lelapkan mata, nak jugak tido tapi minda tak sampai tahap nak masuk alam mimpi, dah paksa dah. . . tapi tetap macam ni jugak. Gaya? Sume stail dah aku try. Penat ja belakon suma tuh. Tetap tak berhasil sedikit pun. Hmm letihnya.

Ok! Sebenarnya aku nak rasa mengamuk sakan la dekat sekoq binatang ni ha. Entah dari mana, asal dari mana? Aku tak selidik pun. Tapi yg pasti aku tak suka langsung perangai tak senonoh dia. Hishhh
Tiap kali aku nak mandi, mesti aku intai satu bilik air, dari belakang pintu, setiap dinding2, sume tempat aku akan pastikan ‘dia’ tak ganggu aku.
Tapi hari ni ‘dia’ betul2 wat aku lintang pukang lari kluar dr blik air tu. Sedih! Malu! Hawait jadi lagu tuh???



[pinjam gambaq nah sapa yg punya.hehe]
Tada~~~! So ‘cute’ katak terbang *tgk gambaq dia saja aku dah meremang* .mak yg kata, tapi lepas gugle2 kat tenet nama tuh, hah sama lah cenggini rupe dy

Tapi abah selalu pesan, jgn usik wat tataw ja.
??? aku nak buat taktau ==’

NO WAY!!
Hari ni
aku p pegang gayung lam bilik air tuh, baru nak celup dalam air dy lompat kut ataih.
Nasib baik cukup simen aku lari.. ==’

Kemarin dia wat malu aku ja. Aku masuk2 dia duk melekat kat dinding ataih kolah, aku sanggup keluar balik. Sapa nak masuk dulu, ah sila aku izinkan. Lepas ngadu kat kakak aku, dia pun suruh la laki dia p tolong tangkapkan.

Owrite! Aku suka cadangan tuh. Then abg ipaq aku p masuk dgn berbekalkan sekeping plastic di tangan, *dalam hati duk geli,geli*

“Mana?”

“Ada kat dinding atas kolah tu”

“Tak ada pun!”

Fine!!!! Malu kan muka aku kan? Ok!!
aku cari. . . . . . && cari lagi.

“sini! Sini!”

“Tinggi la”

“ok ==’ “

Bagus lah, wat perangai camtu. Tau pulak takut bila org nak tangkap. P lari bilik air sebelah wat pa?? emosi betul aku dgn ko



Notakaki :: Alhamdulillah harini dapat jugak merasa wat bizness on9, and dah dapat pembeli dlm beberapa org. sokay sikit pun dah ckup memuaskan . hopefully segalanya berjalan dgn lancer. amin
Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut