Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, May 27, 2013

terbayang Takoyaki

Ok, pernah dengaq tak pasai takoyaki. Hah? Apa tu? Hehe. Nama pun dah macam jepun, makna dan erti kata lainnya, makanan ni berasal dari Jepun lah. Cerita panjang dan pendeknya tak pernah lah pulak aku amek tau. Tapi InShaaAllah halal la gamaknya =D

Aku mula makan masa dekat Mid Valley, mesti ada yang tau kan. So nak dijadikan cerita. Masa tuh aku duk pusing2 dgn kakak aku dekat KL. Dia bawak aku jengjalan KL tuh sebab aku duk rumah dia before kenduri kawen dia. Pendek cerita sebab aku bosan, so aku pusing2 kat KL tuh, tade la pusing mana2 juz pusing2 kat Jalan TAR, Mid Valley pastu lagi, tataw. Wajib kalau aku lupa. HAHA!

Ni masa mengedik time nak dekat2 krismas nuh ha.




Dan dan dan kakak aku suruh try benda ni. Aku pun aPA lagi nak kata. Kau nak beli kau nak belanja, law masuk perut aku pun kenyang kira ngam la tuh. Harganya jgn Tanya aku la, sebab aku tak tau. Bukan bukan bukan, aku tak ingat la. HAHA! Maybe dalam rm4.90 above. Cenggitu lah. Isinya ada pelbagai, tapi tak banyak sgt la. Yg aku tau ada pun, stong kurita tuh, kecik molek comey ja sotongnya. Huhu. Udang, sosej dan tak tahu lah lagi =)



Kotaknya comel je macam kotakkkk. Err aku tak habis pikir nak kata kotak apa. Haha



Dan ada cerita lagi nak cerita. Ikutkan aku tak tau langsung haritu dekat area Kolej Insaniah, Alor Setar ada jual. Aku dgn soulmate TER-lalu dekat situ, jarang sekali kami balik Kuala Nerang (rumah soulmate) ikut jalan tuh. Tup! Tup! TER- lalu pulok. Then TER-nampak pulok. Singgah la sekejap. Mata soulmate sangat cekap! Erghh!


Dah alang2 singgah ceq oi takan nak hadap je abg tu buat. Beli la 8 ketul. 4 ketul aku, 4 ketul lagi soulmate punya. Perghh~ nyaman perut aku camni. Lama gila tak makan, sekali dah kena tu. Aduhh terbayang2 jela mampu ==’


harap2 lepas ni aku dapat rasa lagi kenikmatan yang perghh ni. Walaupun ada kawan aku yg kata ianya masam, bagi aku tak la, lemak manis kau. HEHE!  lain org lain rasanya. =)



Print this post

2 comments:

Rozaq said...

Sedapnyerrr .. macam tuh dia ada dua sos satu sos utk masam utk daerah atas kansai satu manis masin osaka .. sedap sedap sedap

cik aiEnZ said...

sedapkan . . huh, terbayang lagi la bile tgk gmbaq ni

Post a Comment

pengikut