Monday, June 7, 2010

aisehh hari ni dan untuk esok

pot pet pot pet ~~ kenapa dgn HARI NI yer...

hari ni~~> Macek Bee selaku jiran ku di kg. ni dtg ptg tadi..kate ny nak beli kopi MAS COTEK (uke beli membeli selsai suda) sebelom dy pulang dy sembang2 dgn aq dulu..dduk2 la kami berdua di meja makan sembang skjap dlm bape minit jep (ta smpai 5minit pown) mak abah pown takde kat umah...saia la yg kena layan tamu... tetibe jep macek Bee bukak topik pasal nak berangkat ke Kedah.. *Bila?* macek Bee nak taw aq pegi Kedah tu bila..so aq jawab la 13Jun pegi dah..dduk kat Sg.Petani dulu sebelom berangkat ke Alor Star sebab aq daftar masuk 15Jun (cepatkan mase tu cuba berjalan kaki kan..haishh) ..
* tinggal la mak kamo sorg tade teman yer..salu kamo je teman kat umah* (sentap sekejap)
alah macek ni ke..jgn le ckp camtu..sadis aty ku nak tggalkan umah kesayangan...huwaaa(tapi aq tetap akan teruskan perjuangan..caiyok2)

hari ni~~> kawan aq msj:
*Ain, free tak esok(SELASA)? aq nak ajak pi Ayer Tawar je..nak pegi tak?*
korunk tgh ajak aq kua jalan2 yer..tapi aq balas aq ta buleyh pegi...alasan aq takut aq bz...sebena ny aq ada sebab...sori sanad2 la weyh..aq nak sgt ikut korunk..sebab smlm pown Ayu ajak aq klua esok...so aq taleyh nak ikut korunk la..
*law tade pape hal aq contact korunk keyh..(tiada respon dri msj tuh..huhu)*

hari ni~~> mak ajak cat rumah kat Taman Indera (RUMAH UNTUK DISEWA) hehe
tapi sama jugak..aq ta dpt nak ikut...**sori mak..ain sempat tlg kemas n cuci2 ritu jep..nak tlg pegi cat ni sebena ny dr ritu dah terloncat2 sonok sgt dpt cat umah..tapi ritu cncel..so rini ta dpt nak tlg..SORRY**

hari ni~~> sebab aq ta dpt buat keputusan:
aq sendiri pown tataw kenapa badan aq lemah akhir2 ni...tetiba je saket tu saket ni
bukan alasan aq tanak pi Kedah atau pown tolong mak aquh.....juz badan ni je akhir2 ni cari pasal dgn aq..nak manje2 dgn aq la tuh..hoho
pe buleyh wat..dlm epi2 mesti ade gak sengsara..smua tu UJIAN..so sy terima seadanya ape yg diturunkan..mungkin ada HIKMAH.insyaAllah**

harapan untuk esok~~> moga2 aq, kluarga ku, insan yg ku syg, insan disekeliling ku, insan yg mengenali ku dan smua yg ada...moga smua ny ada dalam keadaan sihat2 belaka..mintak dijauhkan segala musibah....
biar la esok penentu segala....

Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut