Monday, June 7, 2010

BEAUTY IS OWNED BY EACH EVERY HUMAN

sesungguh ny cik ain adalah penggemar kpd dunia beauty2 nieh...tapi tak pernah la sampai terikut lebeyh2 sgt...sebab ny cik ain ni sorang yg ringkas aka simple jep pown...cume gemar melihat GADISakaWANITA yg menjaga kecantikan d lua sana..uol mmg canteq dan di anugerahkan menjadi seorang yg CANTIK...jadi hargai la setiap kecantikan yg dah PENCIPTA berikan tu ukeyh..jgn terlalu obses sgt dgn kecantikan smpai lupa diri plak..susah . susah .
namun ada juga la manusia yg suke sgt mempertikaikan tentang kecantikan org lain..kunun2 ny org ni org tu nak bercantik sbb nak menunjuk2 atau lebeyh dikenali sbg seoran yg perasan cantik...tak la...setiap org ada cara tersendiri...bia la kan sesiapa pown nak berhias muke/diri ny mcm mne..jnji dy rase apa dy buat ukan sebab kamo (c mulut longkang) tapi sbb dy mnjaga kecantikan diri sy sendiri la(opss terkasar..mahap yer)
dot

dot

dot

dot

dot

dis 1person I really like to see

:
:
:
aauuccakk!!

wahh muke simple tanpa make up...tapi siyezly emg sgt canteq
dah make up pown owayz canteq gak kan

ROZITA CHE WAN

sesungguhnya dy mmg lah cantik..tapi TERseksa lak (sori kak rozita sebuk tepi kain lak)
but it was very pretty la kak Rozita !!

nak nak lagi cite *Kiah Pekasam* skang yg makin popular kat ASTRO WARNA tuh
huhu aq layan, layan gak...tapi tak brape nak ikut sgt...juz tgk bila ase tade cite yg best tersiar or terpampang kat telibisyen towh..huho

:: kpd GADISakaWANITA yg d lua sana tuh....pandai2 la jage diri ukeyh....tak smua yg kite buat akan disenangi org..tapi jgn pernah peduli kan kate org sgt lah..dgr kate aty lebeyh baik dri percaye kate2 spt ayat tak cukup zat tuh..huhu

SETIAP KECANTIKAN ADALAH MILIK SETIAP INSAN
hoho memoyokan diri skjap...c u n bubye
nak mencari makanan utk di makan ukan tuk dibuang..ngehehe
Print this post

2 comments:

AesyaZealous said...

sgt chantek ciptaan Allah! :)

cik aiEnZ said...

yup3
betul tu
tapi law ta pandai hargai pown
ta nmpk canteq la plak kan

Post a Comment

pengikut