Monday, June 7, 2010

kawan apa macam ni?

kawan suke buat dajal kat kite??

contoh::

soalan 1 :

kawan kita suka sangat berhutang dgn kita...janji nak ganti/bayar
tapi kita sanggup tunggu atau beri dia peluang atau masa lebeyh sikit
tapi bila bagi peluang dia boleyh buat2 lupe hutang dia

soalan 2:

kata jep kawan, depan kita punya lah baik sangat..
belakang kita belum tau lagi dy buat apa..
tahu2 je ade desas desus mengenai korunk yg kawan baik korunk sje yg taw hal sbgtu
tiba2 org lain dpt tau gak rahsia tu


APA KORUNK AKAN BUAT KALAU TERJADI KAT DIRI KORUNK SENDIRI ?
Print this post

2 comments:

hellioz said...

kalau gwa?

member camtu lu jangan panggil member
kalau manusia macam tuyh,
gwa panggil PUAKA!...

lu tinggal je...

gyahaahaahahaah~

btw, adakah tenet gwa yg maha lembab ataupun blog lu yg berat babe?

gyahahahhaahhah~

btw nombor 2...
HI! aienz!

gyahaahahahahahaah~

cik aiEnZ said...

hehe...act bukan my fren pown
juz melihat dunia sebenar
hoho
owh tataw la
mybe la salah ini blog
ahakz

hye back?
:)

Post a Comment

pengikut