Friday, June 11, 2010

aku tanak tapi hati paksa

lorh tau ke dok ari ni ari aper??? Jumaat dah la...kenapa dgn ary Jumaat...ary Jumaat kan ary segala2 ny..tapi yg aq aku kisahkan ari Jumaat ni sebenar benarnya sebab esok Sabtu...lahh pulak...kenapa dgn ary Sabtu lak nieh...
yela esok la Sabtu....esok kakak kawan aq nak kawen...(nak kawen dah dy kan...ukan kawan aq la..kakak dy yg kawen tu..bace betul2)
ukeyh esok adalah ary Sabtu..bape kali aq ulang "ary" dlm ni jgn salahkan aq...aq sendiri pown main taip ikut sedap iraman jari je....

esok sepatutnya aq pergi lah umah kenduri ni...g dtg nak makan dan buat kacau (weyh kacau kawan aq la..ukan kbhgiaan org pown...kawen adalah sejarah lam idup tu) tapi dia dah bagi aq amaran sgt keras...

"Ain sabtu ni jgn datang awal2 sangat tau...kitorang buat katering..makan lambat sikit la" (lebeyh kurg cenggini la dy text aq..malas nak hafal2 msj ni..ngee)

kao pun satu la Fida mana tau niat aq nak dtg awal ni...rosak rancangan aq.. *tamat* (ni bukan aq balas text dy pown)

dah la aq plan nak lari awal sebab nak tgk wayang..weyh cite KARATE KID aq tak tgk lagi...tggu aq la Panggung Bayang oi


2 dy sifu gua..ukan nak bangge kan..ngiahaha


ukela2 aq ukan nak cite pasal kenduri umah dy ke pasal wayang ke..rasa ny tak kut...ade lagi sebab ni...sebab ny lepas ary Sabtu keluar lah ary Ahad...dah Ahad pulak..ape2 stori la pada ary2 yg aq sebuk sebut ni...

ok fine...sila bace terbalik balik...kalau nak lebeyh faham bace la baik2...aq tak suke pada ary Ahad tu sebab aq akan tarik beg macam pelajar AF kena singkir je...ngiahahaha...taw ke dok sebab ape aq ter'singkir dari AF' tu...sebab aq akan berambus dari Perak...wah ayat babeng tul la...aq dah nak kena anta kat Alor Star pulak aih...nak masuk Kolej Poly-Tech MARA...(cett..maaf ku wat font besa ukan nak bngge)...tapi aq ase nak bjalan kaki g jao je dri kena humban ke sana...ngee

tapi bukan Ahad tu aq masuk ny...aq masuk ary Selasa la 15Jun..Ahad tu aq lepak kat Sg.Petani je dlu lepak2 dgn sanak saudara kat umah mak sdare aq...(lepak yg terakhir tuk bulan n tahun ni)..wee membebaskan diri wat kali terakhir....tggu ary lain sgt lame kowt

ukelah aq nak makan..lapar sgt taip mende alah ni...naty aq emosi lak tuleyh lebeyh2...ngee...adios Print this post

2 comments:

-wAn- said...

bez gile karate kid!!!!
ugi yg xtgk lg...

cik aiEnZ said...

ko dah tgk ke wan
ni aq jeles nieh
sabtu ni tah jd tah idak la aq tgk cite ni

Post a Comment

pengikut