Thursday, June 24, 2010

alkisah stori mori

saia nak menaip panjang.....sila tekan jika mau bace

akhirnye muncul jua seminggu lebih ku di KPTMAS...baru seminggu nak kecoh...aisehhh....tapi sumpah rase macam dah lame sangat je aq kat sini....kawan pown makin ramai...owh yer hri ni ade intake budak2 under UiTM...hopefully korunk tak sombong dgn aq...sebb sape yg housemate dgn aq...nanti akan tau la sape aq...roomate2 aq ni pun dorunk masuk je terus aq 'ngorat'..haha...noty itu menarik bukan....??

owh nak dgr pelbagai cite tak...sebena ny malas nak menaip (mate tgh ngantuk) tapi ku gagah kan jua..hehe
crite yg paling tak best dan paling tercorot di setiap sudut..

1st sebelum aq dtg ke sini macam2 perasaan timbul...tenggelam timbul org cakap....kejap2 rase nak pegi kejap2 rase tanak pegi...huhh kan berbelah bagi ati ni nak wat kputusan....tapi tetap kan ati jgak akhirnya...ok sehari sebelum gerak ke Sg.Petani, Kedah....kena pegi tu la pegi ni la...sampai kan kena dtg 1umah kenduri sebb dh berjanji...takut nnti ade plak yg kecik ati dgn aq lak kan...&& aq pown pegi la....balik je dri umah kenduri ready plak nak g kemas2 beg (alahh macam AF kena singkir tu kan...macam tu la aq kena tarik beg roda)....paling menyedihkan bile adeq sdare aq sendiri pown saksi kan kesedihan aq dgn adeq tersayang aq (anak2 kucen aq la wey...tgk!!tgk!!bru taip dah ase rindu kat dorg)...maklum la anak2 kucen aq lepas lahir pindah rumah msuk bilik aq...sewa pown free je sebb dpt tuan baik cam aq kan..hehe...boleyh dikatekan tiap2 mlm aq la org yg akan saksi kan pergaduhan anak2 metot aq tu...comel ny la korunk...malas nak cite pnjg nti kerinduan lak dgn mereka di rumah...ngee//

2nd bila sampai je kat Sg.Petani kitorg dtg mgunjung n bermalam di rumah mak sedara aq...malam 2 jgak kami klua g amek akq aq yg baru trun dr bas && ape lagi kami pown enjoykan diri pegi pasar malam pai kul 4pagi...gee saja abiskan malam mude kami bersama..ahakz.......esok pagi nye pulak kitorg turun Lubuk Tupah nak mandi air tejun...wahhh sumpah dah lame tak sentuh air yg sejuk tu...best sgt4

ok anak2 sila habiskan mase melihat gamba sgt tak menarik di bawah
+
+
+
ngee comey pulak aih budak ni...gg cumey taleyh bla betul la c metot ni pun....huhu ^_*
ok bnyk lgi stori tapi xmmpu nk cerita sebab ade kaitan dgn kemalangan jln raye la tu la ni la....buleyh tak kalau tak cite??? ok nak tau gak erk...jap...gamba tak de la yer...
malam sehari sebelum aq bertolak....terjadi kejadian yg tak diingini....aq dipelawa main bowling mlm tu...hehe....tapi lain yg jadi...ada hikmah rupe ny aq tak ikut abg sdare n abg aq g main....rupe ny mlm tu Allah tak bg dorg klua malam sebb sepatutnye kan kan kan...abg sdare aq tu sambut bufday ramai2 mlm tu nye...tp dy kua gak...so tak makan kek malam tu...tapi mandi ujan betul kan tayar kreta dorg yg dah berlubang....mmg teruk la mndi ujan di mlm hari tu....sejukkkkk!!! ok sgla maslh dah pun sttle........

keesokkan ari aq di hantar ke jail baru, ASRAMA....SELAMAT DATANG AIN...gehehe tak malu betul la kan...

mintak permit tuk gamba ni ukeyh...masehh ^_^

sampai2 je klua makan jap pastu dorang balik.mak aih kejap ny nak balik....hurmmm ok2...SELAMAT TINGGAL SEMUA...lebiu ketat2....

ok la dah smpai asrma ape lagi sesi buli membuli mesti la ade kan...MINGGU INDUKSI...besttt sgt....salu aq tak ske ari orientasi ni...yg ni aq ske plak...pelik je....takpe 4ari je dh selesai sesi ny....amin~~~
ha ni ain geram ni...1st masuk klas dah malang...upss macam2 terjadi...hehe padan muke daku...erhh ukan aq sorg je smua budak pompuan yg malang tu...gyahahah...mana tak ny ari 1st klas pagi tu bas tanak dtg awal...aisehhh lambt gak kami masuk klas...pmandu bas tade jadual && kami pun menajdi pelajar lewat di pagi hari..hehe
2nd klas pulak...lagi padan mke...dah la bas lmbat...elok je syok sendiri tgu bas dtg dri arah mane tah...ujan trun dgn rakus ny ke tubuh kami...wahhh menarik..huhu....sampai je ke kampus tak tau knape malang aq plak yg lebeyh kan, org lain kne air ujan sikit je...aq kne air ujan mcm kne curh dgr air bomba T_T malang berbau bsuk tul masuk klas dgn basah lenjun ny (betul ke ejaan tu...paam2 jla)...naseb baik student laki tak perli coz dorg paam emg ujan lebat kan...haha

kejadian2 kat KPTMAS ni mmg menarik...ni bru je bape ari...hopefully aq senang duk sini////jauhi la dri kjadian buruk yg menimpa..aminnn
sori bnyak nak crita...tp rase ny perlu tido dah kut...malam suda...salam syg tuk family daku di sana....
Print this post

1 comment:

db cooper said...

good luck for ur becoming day study at KPTMAS. hee

Post a Comment

pengikut