Tuesday, April 23, 2013

Cincin pemberian soulmate!


Setelah sekian lama dan entah berapa lama. Akhirnya aku sarung semula di jari manis. Emm manis sgt kau. HEHE~!

Cincin pemberian soulmate sejak beberapa menjak dahulu di awal perkenalan. *Cewah kau*. Sebelum ni, Yes! Aku pakai. Dan akhirnya aku ambik keputusan untuk tanggalkan beliau dari jari ku yang manis tak berapa nak manis lalu di masukkan kedalam kalungan rantai. Akhirnya cincin dan batu rantai berbentuk love duduk berdua-duaan yg dinamakan sehati dan sejiwa. Ya! Sgt sejiwa.

Sayang sgt dua pemberian dari soulmate ni. Tapi disebabkan binatang yg meninggalkan kesan lovebite di tengkuk aku, terpaksalah aku tanggalkan rantai tersebut, dan CINCIN tadi yg setia menemani LOVE disarungkan semula ke jari manis tak berapa nak manis tadi.



Pernah dgr mengenai binatang yg meninggalkan kesan lovebite terbakar di kulit kita?

Aku sebelum ni pun tak pernah jumpa sebelum jejaknya ke Alor Setar. Lepas je panaskan kaki dekat Alor Setar ni aku dah mula mengenali apa itu Charlie. Binatang yg kecik molek berbelang hitam, oren dan mempunyai sayap halus. Sekali terkena dekat kulit mesti meninggalkan kesan seperti melecur. Dan punca tu la tengkuk aku menjadi gatal dan rimas gara-gara tak boleh nak garu. Pedih baq hang. Bisa sungguh kau binatang. hmm




Ni la yg dinamakan charlie. entah betul ke tidak ejaan namanya. tapi sebutannya gitulah. huhu. 




Tada~~!! yang ni dinamakan kesan terbakar. tapi bukan tangan aku atau kawan aku. aku curik pinjam kat Google. Ngee *sengeh kambing*.
Nampakkan derita yg dia nak kita tanggung walaupun sedikit, walaupun kecik molek. hasilnya seyez buat aku tension. HAHA!


Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut