Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 2, 2013

PTMK dalam kenangan


Ok, hari ni hari terakhir aku duduk di bangku PTMK (Pusat Teknologi Maklumat Kedah) ni. Lepas settle present, hantar buku log, final report berangkatlah aku ke Langkawi dulu ( InShaaAllah kalau diizinkan) then baru pulang ke Perak.

Siyezly hati terasa jugak la sebaknya, sebab 2minggu terakhir ni baru la aku rasa kelainan sikit bila aku dapat buat kerja luar dgn staf2 bahagian teknikal. Secara jujurnya sejak aku masuk jadi seorang pelajar praktikal kat sini, aku tak pernah langsung rasa seronok bekerja, lagi aku kutuk ada la. Huhu~

Dan jujurnya staf bahagian teknikal sumpah semuanya sporting baq hg. Ada yg macam ni ada yg macam tu sampai naik pening jugak layan kerenah sorang2 ni kan dari muda sampai la yg ke emas berumur. Hmm. Hahaha  =)

And!And!And!

Sebelum ni aku ada supervisor sorang ni ja. Namanya InShaaAllah aku tak mention kan. Haha~ takan aku nak aib kan dia pulok. Ok ok ok. Memang aku tak suka dia jadi supervisor aku. Sebab musababnya aku tak pernah tgk dia bagi aku markah tinggi, yes aku akui memang kerja tak banyak. Nak buat mcm mna kan, maybe cara dia tu berbeza lepas je aku tukar supervisor sorang lagi, Alhamdulillah markah yg aku terima sgt memuaskan dan tinggi dari sebelum ni. Yelah kata org, lain org lain caranya. So, aku terima seadanya. Terima Kasih untuk semua yg kenal aku dekat sini. Kalau2 la aku ni. . .aku ni ada terkurang ajar, atau apa2lah mulut yg tak berinsurans ni. Mintak ampun dan maaf dari hujung kuku kaki ke hujung rambut aku ni nah. Hehe~ normal lah manusia tak pernah perfect pun kan ? =)

Barang2 pun dah packing siap, tinggai nak angkat kaki ja lagi ni ha. Hari Isnin ni InShaaAllah aku dtg semula ke PTMK ni untuk ambik sijil and hantar kad praktikal aku semula ke sini.

Sedihh~~~!! Huh. . . 


Dan!

Lepasni ta dapat jumpa dah kawan baik aku kat tempat praktikal ni lagi dah. InShaaAllah kalau panjang umur ada rezeki maybe bersua muka lagi. Nur Syazana aka Anna, si gadis kecil molek. Hehek~
Satu2nya kawan yg terlalu banyak persamaan dgn cara hidup, kesukaan and apa2lah lagi yg sama dgn AKU *nyanyuk dah*

To Anna, thamx sebab hg banyak dah bawak kami p makan kat luaq duk tumpang kreta hg ja tiap hari. Haha~ sayang kau sesangat. Jumpa lagi hari Isnin ni, then kau masuk Poly Arau aku berehat pulak kat rumah sementara tunggu panggilan Degree. Berdebar baq hg nak masuk bljaq kat tempat lain pulak. Huhh!!




Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut