Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, May 18, 2013

Kaulah sahabat dan kaulah teman



Semalam hari tangisan kami, tangisan sang sahabat dan soulmate. Tak sangka hari2 yg aku lalui dah berakhir bersama insan2 yang teramat2 aku sayang. Alor Setar akan sentiasa tersemat dlm hati aku, walaupun hanya 3 tahun, tapi cukup bermakna bagi aku untuk mencipta sebuah kenangan terindah =)

Soulmate :

  •  Insan yg aku akan sentiasa rindui.
  •  Awak, kalau ada jodoh kita mesti bersua muka lagi kan. Kalau ada rezeki kita boleh sambung degree sesame. Tapi kalau dah habis degree nnti mesti jadi macam ni lagi kan? Hmm :’) redha jelah. Dari haritu saya tatap air mata awak je. Oh no! air mata sy mengalir sama time tu. Grrr~ hilang ketabahan aku. HAHA~! Awak la soulmate saya, yg selalu ada di sisi saya, salu sgt duk marah saya, makan tak habis pun kena marah. Jemm~~ paling rindu tgk awak senyum, awak nyanyi dgn sy atas moto (HAHA), awak buat perangai nonsense bila tmpt org ramai smpai sy marah awak. Ahhh terlalu banyak kenagan nak sy create kan. Rindu tu jgn cakap. Apa saja yg saya buat ada kena mengena dgn awak, sy akan. Err~ saya akan ingat awak. :p *sigh . . .

Sahabat :

  • Insan yg selalu aku kenang.
  • Tau tak, hari ni aku suruh abah aku beli………Horlick ais. HAHA~! Aku tak paksa abah aku pun nah, abah aku tanya nak beli apa. Aku pun jalankan misi aku sama macam dekat rumah sewa. HEHE~! Kalau aku Nampak ampa kua mesti aku suh beli aiq horlick kan. Arghh rindunya nak buli nadiah n lia suh beli dan beli. Bagi duit suh beli then mesej, Cancel la beli air tuh. HAHA~!. Hmm rindunya aku dgn ampa suma ni. Aku pun sebelum ni penah la jugak ada kawan baik tapi tak pernah serindu ni. Maybe sebab kita satu rumah n satu bumbung buatkan aku rindu dgn gelagat kita bersama =). Susah senang smua kita bersama. Hope ampa tak lupakan aku. Aku dgq ja lagu ramalanku benar belaka mesti ingat kat ampa =)


Selamat tinggal Kolej Poly-Tech Mara (KPTMAS), selamat tinggal Wisma Darul Aman (PTMK=tempat praktikal),  selamat tinggal Taman Sri Indah dan selamat tinggal rumah Mama n Abah (Kuala Nerang) =)


Print this post

No comments:

Post a Comment

pengikut